duminică, 25 mai 2008

Henin - Serena Williams

Un meci de care mi-e frica dar nu am vrut sa pun un pariu pe aceasta jucatoare extraordinara care e Justine Henin. Singurul lucru de care mi-e frica e moralul extraordinar al Serenei dupa meciul incredibil facut cu Hantuchova, cand a avut acea sansa incredibila a venirii ploii, cand juca doar intr-un picior. A revenit dupa o ora si a castigat dramnatic meciul. Are un avantaj moral prin aceasta partida, dar in compania Justinei nu cred ca va folosi, pentru ca belgianca e intr-o forma incredibila, se concentreaza foarte bine, si vrea sa castige aici la Wimbledon, dupa ce s-a impus si la Rolland Garros. Eu am mers mai mult decat o simpla victorie si am incredere ca daca va juca la adevarata sa valoare si va fi concentrata pe intreaga durata a partidei, Justine nu ar avea cum sa piarda nici macar un set. Ramane de vazut ce va fi, pentruc a daca e sa ne luam dupa cota, Justine e favorita clara. Sper sa isi faca bine treaba.