sâmbătă, 21 februarie 2009

Monica Columbeanu a ratat barza

Moni nu va deveni mamica pentru a doua oara in acest an, asa cum i-a promis lui Irinel imediat dupa ce a nascut-o pe Irina. Sambata seara, doamna Columbeanu a facut testul de sarcina care, spre tristetea miliardarului, a iesit negativ.

"Imi pare rau ca nu sunt insarcinata, dar am timp
sa fac copii. As fi vrut ca testul sa fie pozitiv. Nu pot ramane insarcinata atat de repede, din cauza dereglarilor hormonale care au loc dupa nastere. Nu este nici o problema daca raman insarcinata peste doua luni sau un an. Iri este cel care sufera mai mult. El si-a dorit foarte mult sa mai avem un copil in acest an", ne-a declarat Monica.

BONA E DE BAZA

Fara a se lasa descurajata de rezultatul testului de sarcina, sotia lui Columbeanu ne-a marturisit ca vrea sa aduca pe lume cat mai multi copii
acum cat este tanara: "Vreau sa fie de varste apropiate, ca sa se inteleaga bine. Cred ca asa ar fi cel mai bine si pentru copii, si pentru mine. Nu ma impiedica nimic sa am mai multi copii. Pot merge fara probleme la facultate, pentru ca o sa angajez o bona care sa-mi supravegheze copilul cat sunt eu la scoala sau la activitatile sociale pe care le am", ne-a vorbit Moni despre cum si-a planificat urmatorii ani.
Monica are pareri foarte bine conturate, in ceea ce priveste rolul de mama pe care si l-a asumat de la o varsta frageda, dar este preocupata in acelasi timp si de silueta ei: "Daca fac copii acum cat am 20 de ani, imi revin mai repede. E mult mai bine sa-i fac de tanara. Nu o sa fiu nevoita sa tin diete
si sa fac mult sport. La 30 de ani, o sa revin mai greu la greutatea normala".

FARA CEZARIANA

Cert este ca Monica si Irinel isi doresc cat mai multi copii. Iar tanara doamna Columbeanu spune ca nici nu se gandeste sa apeleze pe viitor la cezariana, mai ales ca prima data a avut curajul sa nasca natural
. "Pentru inceput, vrem sa avem doi copii. In timp o sa mai facem unu, doi, nu stim sigur. Nu ne-am gandit exact cati, dar vrem sa avem multi copii", ne-a dezvaluit Moni.

CUMPARATURI LA PARIS

In cursul zilei de astazi, Monica si Irinel Columbeanu vor pleca la cumparaturi la Paris si se vor intoarce duminica. Fiica lor, Irina, va ramane acasa cu bona: "Mergem la Paris sa ne luam haine pentru ca nu mai avem. Pe Irina nu o putem lua cu noi pentru ca este prea mica si nu va intelege nimic. Nu vrem sa riscam sa i se faca rau in avion.